Hari Kantin SMKB & Sport's Day KVT

 Assalamualaikum people's. Hi then, just nak cerita pasal 2 minggu yang agak busy dgn function. Firstly hari kantin kat sekolah lame. Seriously rindu sekolah ni dan ramai sngat kawan lame dan muke baru kat sekolah tu. Hehe i miss them a lot :'/ Tapi Alia Yani takde so tak best :O

Joyah is my partner for the day :)
 Nurul Azwanis my Bestie. Iloveyou forever.
 Alalaaa sweet tak? My adik icha. Iloveyou budak kecil :*
 My kembar pendek :) Hehe comel kan? Dah gemok dea ni. Iloveyou usyuk!

 With my KA tercinta. Eykaa Asryy :) She my best buddy in Hostel.
Okay comel tak? Pendek and chubby. Haha sape entah tangkap.
 With girls. I love them yay!
 In ground. Seriously happening.
 Before start the first day. I love you guys.
 Second day. Haniyah si comel xD Iloveyou!
 We are Mat Port. Kalau bising one school, give to us.
 Zahidah Rustan team! Ini Kalilah!
Pengurusan Teknologi Pejabat Batch's. 96 SPM Victim's! Goodluck.
Tiny Hand Pink Bow Heart